CHILLI TUTVUSTUS JA STATISTIKA
 
Toome kliendid Teieni!
 
Chilli on 2010. aastast tegutsev ostukeskkond, mis vahendab kodumaisetele ettevõtetele uusi kliente. Chilli põhitegevusalaks on presenteerida ning turundada erinevaid huvitavaid teenuseid ja kaupasid suurele hulgale inimestele ning motiveerida neid läbi heade pakkumiste uusi asju proovima.
 
Meie koostööpartnerite portfelli kuulub 2515 ettevõtet Eestis ja naaberriikides, kes otsivad uusi kliente oma ettevõttele. Oleme tänaseks (01.11.2024) korraldanud erinevatele teenusepakkujatele kokku 38 995 turunduskampaaniat, mille raames oleme neile vahendanud 2 804 755 klienti ja 39 882 977 eurot vahendusmüügikäivet. Valdame Eestis praeguse seisga u. 90% suurust turuosa oma valdkonnas.
 
Statistikaameti rahvaloenduse andmeanalüüsist (sept. 2015.a.) selgus, et kõigist Eestis elavatest inimestest vanuses 20-54.a. on iga viies inimene soetanud midagi Chilli vahendusel.
 
Oleme vastutustundlik ja korrektse taustaga koostööpartner ning Eesti E-kaubanduse Liidu liige. Omame turvalisusmärgist "Turvaline Ostukoht", meie klienditeenindust on aastaid tunnustatud “Kliendid Kiidavad” usaldusmärgisega. Äripäev nimetas Chilli 2014.a. Käibekasvataja TOP võitjaks ning on korduvalt valinud nii Chilli kui selle tütarettevõtted Gasselli-ettevõteteks. Hoolime oma mainest nii koostööpartnerina kui ka avaliku ostukeskkonnana ning oleme oma äritegevuses läbipaistvad.
 
Chilli põhineb 100% Eesti kapitalil ning annab igapäevaselt tööd u. 30 inimesele.

Lehe algusesse